חבילת כסף
# | תכולה | הערות | מחיר |
1. | פגישת ניתוח בית העסק | בפגישה זו אנו מגיעים אל בית העסק, מבינים את המצב הקיים הבעיות איתם מתמודד בעל העסק, והשאיפות של בעל העסק. | 2000 |
2. | תוכנית אסטרטגית | הגדרת חזון ומטרות כלליות:
לדוגמה להיות ספק מוביל בתחום באזור השרון. מטרה – לבנות מוניטין חזק שיביא לקוחות חוזרים ולקוחות שיגיעו ע”י המלצות. ניתוח שוק ומתחרים: בדיקת שוק הלקוחות הפוטנציאלי באזור הפעילות והבנת הצרכים שלו. (שירות מהיר, איכות, פתרונות חדשניים וכו’). סקירת המתחרים באזור והבנה של הערך של בית העסק על פניהם. הצעת ערך ייחודית של בית העסק – מה אני נותן או עושה שאחרים לא עושים. הגדרת יעדים ומטרות מדידות – דוגמא: רוצה להגדיל את המחזור ב 30% תוך חצי שנה. להקטין זמן טיפול בלקוח ב 50%. להעלות מספר לקוחות חוזרים ב 20%. ערוצי שיווק ופרסום – להבין באיזה פלטפורמה הכי כדאי להשקיע כדי להשיג לידים איכותיים. שיתופי פעולה – עם איזה עסקים אחרים כדאי לשתף פעולה וכיצד? CRM – לעבוד עם מערכת ניהול לידים/פניות. ניהול פיננסי ותמחור – להציע חבילות שירות, חבילות מינויים – חבילות אטרקטיביות ללקוח כך שיצור לך הכנסה שוטפת. מנגנון לאסוף עדויות מלקוחות מרוצים. הגדלת העסק – תוכנית למקרה עומס והרחבת העסק אם צריך. |
7000 |
3. | (או) תוכנית שיווקית | הגדרת מטרות – למשל הכפלת המכירות של שירותי או מוצר ספציפי.
קהל יעד – מי קהל היעד האידאלי שיחפש שירות או מוצר זה, היכן הוא נמצא ואיך הכי נכון להגיע אליו. הצעת הערך – “שירות מהיר ואמין”, מחיר ידוע מראש ללא הפתעות. ניתוח מתחרים – הבנת השוק המקומי, מה הם מציעים והיכן הם מפרסמים. בחירת ערוצי שיווק מתאימים – קידום אתר פרסום בגוגל פרסום ברשתות חברתיות שיתופי פעולה |
7000 |
4. | תקציב שיווק | הגדרת תקציב שיווקי ולבחור ערוצים מתאמים בהתאם לתקציב.
לבדוק ROI החזר השקעה על הוצאות התקציב – כמה עולה לך לסגור לקוח בכל אחת מהפלטפורמות. |
1000 |
5. | יצירת תכנים | כתיבת תוכן שיווקי, תוכן מועיל וכתבות עם פתרונות לבעיות נפוצות.
תוכן ויזואלי – סרטוני ווידאו עם הדגמות. פוסטים עם המלצות לקוחות. |
2000 |
6. | תכנית פעולה | בניית תכנית פעולה הכוללת תכנון מפורט של פעולות השיווק והמכירות בכל אחד מהערוצים.
|
2000 |
7. | מדידת הצלחה | קביעת יעדים להצלחה – מספר לידים יומיים/שבועיים/חודשיים
מספר פגישות שנקבעו. מספר לקוחות חדשים בחודש. ביצוע מעקב חודשי להתאמת התוכנית בהתאם לתוצאות. |
2000 |
8. | הכנת כלים שיווקיים | בניית דפי נחיתה
בניית מצגת הפקת סרטוני תדמית או בניית אתר |
6000 |
9. | בקרת הוצאות | מעבר על הוצאות שוטפות של העסק, מעבר על כל הספקים הקיימים בודקים היכן לקצץ ועל מה כדאי לוותר.
מבקשים הצעות מחיר מספקים חדשים, |
2000 ₪ |
סה”כ | 24,000 ₪ |
עכשיו במבצע 1450 ₪ בחודש למשך שנה אחת (במקום 2000 ש”ח בחודש).
לפרטים נוספיםחבילת זהב - ליווי אישי
חבילה כוללת כל חבילת הכסף +
# | תכולה | הערות | מחיר |
1. | בניית אתר תדמיתי | אתר תדמיתי מעוצב לפי דרישה | 6000 (חד פעמי) |
2. | פגישות ייעוץ שבועיות | פגישת ייעוץ שבועית לצורך מעקב אחר תוכנית הפעולה ועזרה בכל נושא בו אתה תקוע. | 2000 (חודשי) |
3. | SEO | קידום העסק במנועי חיפוש | 3000 (חודשי) |
4. | הצטרפות לקב’ ווטטסאפ | בקבוצה אשתף טיפים והמלצות כיצד להתמודד עם סיטואציות שונות. | |
סה”כ | 30,000 ₪ בשנה |
1450 ₪ בחודש חבילת הSilver.
3000 ₪ בחודש חבילת הזהב.
לפרטים נוספיםחבילת פלטינום - ליווי צמוד
כוללת את כל חבילת הזהב +
# | תכולה | הערות | מחיר |
1. | 5 שע’ שבועיות – עבודה אצלך בבית העסק | במסגרת העבודה בעסק:
– אגיע לפגישות עם לקוחות – אסגור לידים פתוחים – אעזור בגבייה – אעזור בקידום של העסק |
8000 (חודשי) |
סה”כ | 96,000 ₪ בשנה |
1450 ₪ בחודש חבילת הSilver.
3000 ₪ בחודש חבילת הזהב.
6000 ₪ – בחודש חבילת הפלטינום.
לפרטים נוספים
שלום לך!
אשמח לענות לך על כל שאלה.
לך נשאר רק ללחוץ על הכפתור למטה לשליחת הודעה.